Subscribe Twitter FaceBook

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Ευγενία Μανωλίδου: "Με τον Άδωνη θα κάνουμε και τέταρτο παιδί σε δύο χρόνια"

ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΟΥΜΕ ΗΡΕΜΟΙ...


Η Ευγενία Μανωλίδου μίλησε για το πρώτο της ραντεβού με τον Άδωνι, παραδέχτηκε ότι ζηλεύει περισσότερο από τον σύζυγό της και δεν κρύβει την επιθυμία της για ένα ακόμα παιδί. Τι έκαναν Άδωνις Γεωργιάδης και Ευγενία Μανωλίδου στο πρώτο τους ραντεβού; «Βγήκαμε και αρχίσαμε να μιλάμε για τους Ορφικούς Ύμνους, για την ιστορία και την ποίηση. Άμα ακούσεις τον Αδωνι να μιλάει γι’ αυτά δεν μιλάει σαν Ακαδημαϊκός, μιλάει σαν...


να τα έχει ζήσει. Του έλεγα κι εγώ για την μουσική των σφαιρών σύμφωνα με τον Πυθαγόρα, μου έλεγε αυτός για τους πολιτικούς της αρχαίας Ελλάδας. Λέγαμε τέτοια. Κάποια στιγμή τον ρώτησα θυμάμαι, πόσων χρονών ήταν. Εγώ τότε ήμουν 27 και ο Άδωνις μου φαινόταν πάρα πολύ μεγάλος ενώ ήταν μόνο 30. Τον ρώτησα γιατί φέρεται και ντύνεται τόσο μεγαλίστικα κι άρχισα να τον φέρνω πιο κοντά στην ηλικία του». Σήμερα, η παρουσιάστρια παραδέχεται ότι ανάμεσα σε εκείνη και τον σύζυγό της, η ίδια ζηλεύει πολύ περισσότερο. «Ο Άδωνις ξέρει επειδή ξέρει ότι ζηλεύω πάρα πολύ δεν με προκαλεί. Βέβαια και εγώ δεν ψάχνω. Είμαι πάρα πολύ ξεκάθαρη, του έχω πει άμα βρω κάτι, τέρμα». Η Ευγενία δεν έχει κρύψει την επιθυμία της για τέταρτο παιδί. «H αλήθεια είναι ότι χρόνος υπάρχει ειδικά εάν έχεις κάνει τρία παιδιά, το τέταρτο μπορεί να έλθει όποτε σχεδόν θέλεις. Ο Άδωνις θέλει πάρα πολύ ένα ακόμη μωρό και το αξίζει να έχει ένα ακόμη παιδί γιατί είναι πάρα πολύ καλός μπαμπάς. Το θέμα είναι πόσο θα αντέξω εγώ. Το έχουμε προσδιορίσει σε δύο περίπου χρόνια». Για άλλη μια φορά, η μουσικός και παρουσιάστρια επανέλαβε ότι η καθημερινότητά της είναι εδώ και πολλά χρόνια έντονη, εξαιτίας του ότι έκανε παιδιά σε πολύ μικρή ηλικία, ενώ η τηλεόραση απλά της… προέκυψε. Όσο για τα «χτυπήματα» που έχει δεχθεί; Προέρχονται περισσότερο από άνδρες. «Από τους άνδρες έχω δεχτεί αθέμιτο ανταγωνισμό και αυτό είναι κάτι που με εξοργίζει. Θεωρώ μικροπρεπές ένας άνδρας να συμπεριφέρεται γυναικουλίστικα». Πηγή: Περιοδικό Adore

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου