Subscribe Twitter FaceBook

Σάββατο 21 Μαΐου 2011

Δύο χαμένες αδελφές ξαναβρέθηκαν μέσω Facebook 37 χρόνια μετά

Τα λόγια είναι φτωχά, για να περιγράψουν τη σύμπτωση που έφερε ξανά κοντά δύο αδελφές, τις οποίες η ζωή είχε χωρίσει πριν από 37 χρόνια, αλλά πάντα έψαχναν η μία την άλλη. 

Η Άντζελα... (που είναι Πατρινιά και σύμφωνα με πληροφορίες του filodimos.gr ζει στα Σελιανίτικα) και η Τόνια (που ζει στη Θήβα), σε ένα πραγματικό παιχνίδι της μοίρας, γνωρίστηκαν πριν από λίγο καιρό μέσω κάποιας ομάδας στο Facebook, της οποίας ήταν και οι δύο μέλη, και άρχισαν να συνομιλούν, όπως εκατομμύρια χρήστες της συγκεκριμένης σελίδας κοινωνικής δικτύωσης σε όλο τον κόσμο.

Κουβέντα στην κουβέντα, βρήκαν αρκετά κοινά σημεία, που τελικά τις οδήγησαν πριν από λίγες μέρες στη λύση του πιο μεγάλου μυστηρίου που βασάνιζε και τις δυο τους εδώ και πολλά χρόνια: Η Άντζελα και η Τόνια είναι τελικά πραγματικές αδελφές!

Φυσικά, η χαρά τους είναι απερίγραπτη και την εξέφρασαν και οι δύο, προς το παρόν, στον «τοίχο» του προφίλ της Άντζελας.

Η ίδια γράφει: «Ας μοιραστώ τη χαρά μου μαζί σας. Είχα μια κοπέλα στο Facebook ως φίλη μου, όπως και εδώ στην ομάδα και μιλούσαμε σαν φιλενάδες. Πριν λίγα λεπτά μάθαμε πως είμαστε πραγματικές αδελφές.

Μετά από 37 χρόνια βρήκα την αδελφή μου. Τρέμω ολόκληρη! Έψαχνα τόσα χρόνια να βρω εγώ αυτή κι αυτή εμένα. Χριστέ μου, δεν έχω λόγια...» Και η Τόνια τής απαντάει: «Ναι αδελφούλα μου, δάκρυα χαράς έχουμε και οι δύο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου