Subscribe Twitter FaceBook

Τρίτη 17 Μαΐου 2011

OΛΓΑ ΦΑΡΜΑΚΗ: SEXY ΟΣΟ ΠΟΤΕ ΣΤΟ MAX!!!!!

Σέξι όσο ποτέ φωτογραφήθηκε για το περιοδικό "ΜΑΧ" η Όλγα Φαρμάκη καθώς πήρε πόζα γυμνή μέσα σε ελικόπτερο και όχι μόνο, προκαλώντας απανωτά εμφράγματα στον ανδρικό πληθυσμό της χώρας.
Η καυτή Όλγα δήλωσε : "Εγώ γουστάρω τους ωραίους άντρες, είτε φοράνε στολή είτε όχι...


 Κάθε άντρας έχει τα φετίχ του.
Σε κάποιους αρέσει το στήθος μου, σε άλλους το βλέμμα μου, σε άλλους τα χείλη μου και σε άλλους τα δάχτυλα μου".
Όσο για το εάν ταυτίζεται με τις σέξι φωτογραφήσεις που κάνει κατά καιρούς, είπε: "Κάθε φορά που κάνω μία αισθησιακή φωτογράφηση νιώθω ότι δεν είμαι εγώ.
Απλά, πάνω στη δουλειά βγάζω αυτό που πρέπει. Φεύγοντας από τη δουλειά βρίσκω και πάλι τον καθημερινό μου εαυτό.
Σε μία προκλητική φωτογράφηση μετράει η αποδοχή των άλλων, αλλά πρώτα με ενδιαφέρει να αρέσω εγώ στον εαυτό μου". 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου